niedziela, 6 grudnia 2015

THE CHRISTMAS SONGS BOOK TAG




Hej! Dziś z okazji Mikołajek mam dla Was THE CHRISTMAS SONGS BOOK TAG. Czujecie już ten klimat? Cóż, ja jeszcze nie, ale mam nadzieję, że ten tag pomoże, a jak na razie zaczynajmy!


#1"You're Mean One Mr. Grinch"Czarny charakter, którego kochasz.

Zdecydowanie Sebastian Morgenstern z serii "Dary Anioła". Były momenty, kiedy miałam ochotę go udusić gołymi rękami, ale i tak go uwielbiam.


#2"All I Want for Christmas is You"Książka, którą najbardziej byś chciała/chciał ujrzeć pod choinką.



Tylko jedną?! Hmm, niech będzie "Niezwyciężona. Tom I. Pojedynek". Okładka jest naprawdę ładna i fabuła wydaje się interesująca. Myślę, że chyba jeszcze nie czytałam takiej książki.



Niezwyciężona. Tom 1. Pojedynek - Rutkoski Marie

#3 "Rudolph the Red Nose Reinder" Bohater, który przezwyciężył wszystkie przeszkody i nauczył się wierzyć w siebie. 



Chyba wybiorę Mare Molly Barrow z "Czerwonej królowej". Jej życie pewnego dnia zmieniło się diametralnie. Dziewczyna musiała się w nim na nowo odnaleźć i nauczyć się jak sobie radzić. Chociaż Katniss z "Igrzysk śmierci" też byłaby dobrym przykładem takiej bohaterki. Hmm, sama już nie wiem. Może Wy napiszcie w komentarzach, kto według Was by tu pasował. A ja przejdę do kolejnego punktu. ;)

#4"Santa Claus is Coming to Town" Jaki bohater znajdowałby się na szczycie listy 
a) niegrzecznych

Oczywiście, że Kapitan Jack Randall z "Outlander". Grr, jak ja go nie cierpię! Nie wiem, czy oglądaliście serial na podstawie tej serii, ale za każdym razem, gdy widziałam aktora grającego Kapitana, to w środku aż we mnie kipiało.

b) grzecznych

Nie miałam zamiaru wspominać o tej serii, ale wybrałabym Landona z serii "After" Anny Todd. Chyba nie ma milszej, bardziej cierpliwej i wyrozumiałej osoby dla wiecznych kłótni Hardina i Tessy. Jak tylko o nim pomyślę to od razu robi mi się cieplej w serduszku.

#5  "Frosty the Snowman" Książka, która sprawiła, że Twoje serce się rozpływa.

Raczej nie mam takiej jednej książki. Chociaż w tym momencie do głowy przychodzi mi tylko seria "Lux". Jak tylko pomyślę o Daemonie od razu robi mi się gorąco. ;]

#6 "Feliz Navidad" Książka, której akcja dzieje się w innym kraju.

Jak tam pomyśleć to akcja prawie wszystkich książek, które czytam rozgrywa się w Ameryce lub Anglii, więc dla odmiany wybiorę jakiś inny kraj. Może niech to będzie Wenecja z "Magicznej gondoli". 

#7 "It's the most Wonderful Time in Year" Książka, które wprawia Cię w świąteczny nastrój.

"Black Ice" Beccky Fitzpatrick. Dziwny wybór, ale jak tylko pomyślę o tej książce to już czuję się jak w Święta. Może to dlatego, że przeczytałam ją w Wigilię albo ze względu na okładkę.

Okładka książki Black Ice

#8 "Sleigh Ride" Bohater, z którym chciałbyś/chciałabyś spędzić Święta.

Will!? Gdzie jesteś?  <postać z "Diabelskich Maszyn">

#9"Baby it's cold Outside" Książka, którą mógłbyś spalić by Cię rozgrzała.

Przykro mi, ale 9 należy do "Ever" Alyson Noel. Pomimo moich najszczerszych chęci, książka mi się w ogóle nie spodobała. Nie mogłam się wczuć akcję, bo odstraszał mnie styl autorki, więc  niestety ta pozycja trafiłaby jako pierwsza na rozpałkę.

#10 "Do you hear what I hear?" Książka, którą wszyscy powinni przeczytać.

"Mały książę". Myślę, że lektura obowiązkowa, nie tylko w szkole. Przyznać się, kogo nie poruszyła do łez ta książka? Komu się nie spodobała? Pozwolę sobie jeszcze dodać do tej listy "Oddam Ci słońce". Obie pozycje należą do tej grupy książek, które zostawiają na czytelniku swoje piętno, przez które człowiek nie jest już taki sam.

I to na tyle! Dajcie znać czy podobał Wam się mój pierwszy tag i czy chcecie bym częściej takowe robiła.
 Do przeczytania następnym razem!

0 komentarze:

Prześlij komentarz