środa, 30 grudnia 2015

PODSUMOWANIE MIESIĄCA #Listopad


Hej kochani. Jak minęły Wam święta? Zadowoleni z prezentów? Dużo książek pod choinką? Tak naprawdę to mam nadzieję, że spędziliście wspaniały czas z rodziną i jesteście gotowi na Nowy Rok! W związku z tym, że wolne mam aż do 6 stycznia spodziewajcie się do tego czasu mnóstwa postów, a jak na razie mam dla Was podsumowanie miesiąca. Postaram się też zrobić podsumowanie roku, ale nie wiem czy uda mi się znaleźć i policzyć te wszystkie książki. Jednak jak na razie wróćmy do tematu posta.

#1 

Okładka książki After. Ocal mnie

After. Ocal mnie ~ Anna Todd

#2

Okładka książki After. Bez siebie nie przetrwamy

After. Bez siebie nie przetrwamy ~ Anna Todd

#3

Okładka książki Wszystkie jasne miejsca

Wszystkie jasne miejsca ~ Jennifer Niven

By dowiedzieć się co sądzę o książce zapraszam do przeczytania mojej recenzji KLIK.


#4

Okładka książki Klejnot

Klejnot ~ Amy Ewing

Recenzja tutaj KLIK.

#5

Okładka książki Pojedynek

Pojedynek ~ Marie Rutkoski

Recenzję postaram się dodać jeszcze dzisiaj. ;)

Wydaję mi się, że to chyba wszystko. Dzięki za odwiedzenie bloga i do przeczytania później!


0 komentarze:

Prześlij komentarz