poniedziałek, 7 grudnia 2015

CO NOWEGO? #Grudzień


Witam! Po długiej, dłuuugiej przerwie wracam z nowym postem dotyczącym niczego innego jak najciekawszych premier książkowych w tym miesiącu. Bez dłuższych wstępów zaczynajmy.


#1 <kolejność losowa>



tytuł:" Dwie miłości"
autor: Sandi Lynn
data premiery: 08.12.2015
wydawnictwo: Amber

„Nazywam się Delilah Graham i muzyka jest moim życiem. Przeprowadziłam się z Chicago, aby zamieszkać w miejscu, które uważałam za centrum wszechświata: Nowym Jorku. Miałam dwadzieścia trzy lata i wychowując dwóch braci i siostrę, była najwyższa pora, aby zacząć własne życie. W ciągu dnia pracowałam jako kelnerka w obskurnej restauracji, nocami grałam w małych klubach i na ulicach Nowego Jorku. Do chwili gdy mężczyzna ze swoją córką nie przekroczyli progu restauracji i moje życie zmieniło się na zawsze. Zatrudnił mnie jako opiekunkę do córki, ale wydaje mi się, oczekuje ode mnie czegoś więcej.

Nazywam się Olivier Wyatt i pierwszy milion zarobiłem, kiedy miałem dwadzieścia lat. Moje życie stało się dość skomplikowane, odkąd moja pięcioletnia córka, Sophie, trafiła pod moją opiekę po śmierci jej matki. Szybko rozprawiała się z kolejnymi opiekunkami, do czasu gdy podczas obiadu w restauracji nawiązała niezwykłą więź z piękną kelnerką. Delilah była dokładnie tym, kogo potrzebowała Sophie. Mój brat, Liam, stwierdził, że to ja jej potrzebowałem. Jestem tylko mężczyzną ze skamieniałym sercem, przez dziewczynę, którą kochałem przed laty. Pożądanie to potężne uczucie; na tyle silne, że próba wyparcia się go, tylko je wzmacnia. Teraz, gdy poznałem Delilah, zasady zostaną złamane i granice przekroczone”.
Sandi Lynn
<lubimyczytać.pl>


#2


tytuł: Urodzony uwodziciel
autor: Susan Elizabeth Phillips
data premiery: 15.12.2015
wydawnictwo: Amber


Życie nauczyło niespełnioną malarkę Blue Bailey, że może liczyć tylko na siebie. I że nie wolno ufać mężczyznom, zwłaszcza przystojnym i bogatym. Kiedy więc spotyka gwiazdora futbolu, boi się głębiej zaangażować. Nie podejrzewa, że seksowny, pewny siebie idol musi – tak jak i ona – uporać się z przeszłością, by odważyć się zakochać jeszcze raz…
<lubimyczytać.pl>


#3

Wynajęta narzeczona
tytuł: "Wynajęta narzeczona"
autor: Amanda Quick
data wydania: 01.12.2015
wydawnictwo: Amber

Po śmierci ojczyma-utracjusza lady Eleonora zostaje bez grosza przy duszy i bez dachu nad głową. Oferta pracy spada jak z nieba. Hrabia Lancaster zapłaci jej za to, by odgrywała jego narzeczoną. Przyjmując propozycję, Eleonora nie wie, że wikła się w niebezpieczną intrygę. A hrabia nie podejrzewa, ile będzie go kosztować towarzystwo upartej dziewczyny...
<lubimyczytać.pl>


#4

Rok szczura. Tom 2. Wędrowniczka - Gromyko Olga

tytuł: Rok szczura. Wędrowniczka Tom II
autor: Olga Gromyko
data wydania: 07.12.2015
wydawnictwo: Papierowy księżyc

"Rok Szczura. Wędrowniczka" to niecierpliwie wyczekiwany przez czytelników drugi tom trylogii "Rok Szczura" – bestsellerowej sagi, która opowiada losy Ryski – wiejskiej dziewczyny wykazującej pewne zdolności jasnowidzenia, której w pełnej przygód wędrówce towarzyszą: jej przyjaciel z dzieciństwa Żar – złodziejaszek oraz znaleziony na drodze szczur Alk – który właściwie szczurem nie jest.

Po raz kolejny Olga Gromyko – bestsellerowa autorka "Wiernych wrogów" i serii o przygodach wiedźmy Wolhy gwarantuje niezapomnianą dawkę fantastycznej przygody z dużą dozą humoru, tak cenioną przez jej licznych fanów.

Ledwo co parę tygodni temu Ryska była zwykłą wiejską dziewczyną, którą od rówieśniczek odróżniały wyłącznie zdolności widzącej, czyli umiejętność dokonania najlepszego wyboru. 

A teraz tuła się po drogach i wsiach w towarzystwie Żara, młodego złodziejaszka – przyjaciela z dzieciństwa i Alka – gadającego szczura, którego największym życzeniem jest zmienić się z powrotem w człowieka. 

I wszystko byłoby dobrze (a przynajmniej względnie dobrze) gdyby nie to, że dokonane dawno temu wybory często miewają nie do końca spodziewane a równocześnie daleko idące konsekwencje.
<empik.com>

To na tyle. Jeszcze mam do Was jedno, dosyć istotne pytanie. Ostatnio zastanawiałam się czy nie chcielibyście żebym pisała dwóch recenzji? Mianowicie jedna byłaby bez spoilerów tak jak zawsze, a w drugiej pisałabym bardziej swoje przemyślenia czy komentarze dotyczące fabuły. Oczywiście byłoby wspaniale gdybyście Wy też uczestniczyli w dyskusji pisząc komentarze. Jeżeli pomysł Wam się spodobał dajcie znać. Do przeczytania następnym razem.

0 komentarze:

Prześlij komentarz