niedziela, 11 października 2015

Shadowhunters

Bezpośredni odnośnik do obrazka



I o to nadchodzi czas kiedy piszę  posta o serialu Shadowhunters.
Powstał on na podstawie serii "Dary Anioła" wspaniałej Cassandry Clare. Może o tym nie wspominałam...na pewno o tym nie wspominałam, ale uwielbiam ją! A wracając do tematu. Premiera serialu będzie miała miejsce za  za parę miesięcy :( a jak na razie cieszmy się tym co mamy. Mam nadzieję, że serial spełni moje oczekiwania <wcale nie mam ich zaraz aż tak wiele ;)>, bo po filmie straciłam trochę wiarę w ekranizacje tej serii. Z drugiej strony to przecież serial, trochę mniej ambitna produkcja niż film. DOBRA, dość narzekania, zobaczmy zwiastun!!


Okay. Hmm, zapowiada się ciekawie. Co prawda parę elementów mi nie pasuję, ale to mogę być tylko ja. Np. Czy tylko mi nie pasuje aktor grający Jace'a? Nie wiem jak to wytłumaczyć, ale to po prostu nie on...nie czuję tej chemii, heh ;). Reszta obsady jest naprawdę dobrze dobrana. Muzyka też fajna. Ciekawy pomysł z tymi runami.  Podsumowując...serial zapowiada się naprawdę dobrze i już nie mogę doczekać jego premier w styczniu! :]

A tu macie jeszcze 2  filmiki!





P.S Podzielcie się swoją opinią w komentarzach.

0 komentarze:

Prześlij komentarz